Inte NUUU!!

NEJNEJNEJNEJ!!
Får inte bli sjuk nu nationella om bara några dar :O
Så viktigt ju får inte bli sjuk!
Men min hals håller inte med mig :(:(
Har hostat nu ett tag och varit förskyld, varje gång jag tror det är borta har jag varit ute och sprungit för att jag vill få upp min kondis så att jag kan börja träna igen!
Men blir fan bara värre :(
Någon som vet något som hjälper förutom hot medicin ?
Uppskattar verkligen svar!
¨
BLÄÄÄÄ Hosta är inte kul vet ni!
Hemma nu från entré med Emma så ska äta sen duscha och så sen blir det barn filmer! (A)
Så roligt att titta på när man mår dåligt :D!
Senare blir det melodifestivalen så det får man ju titta på det med hoppas nu att det är bra låtar!!!!
¨
Ska ha högsta volymen på spotify nu och snart äta vi hörs sen :D <3

Postat av: eliin ♥

SV: haha (a) följer din om du skriver några frågor på frågestunden i min blogg (a)♥

2011-02-05 @ 18:01:34
URL: http://feelforit.blogg.se/
Postat av: Hanna Wedén - meteorshower

Sv: Därför man är så duktig och bakar flera hundra åt gången så det räcker året om!

2011-02-05 @ 18:20:13
URL: http://meteorshower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu