BLÄÄÄ!!

Hade uppsats i nationella och satt i ett instängt klass rum i några timmar :(
Vete fan hur det gick...
Kändes helt kanon i början men sen blandade jag allt och ja inte som jag trodde det skulle bli.
Men vi får väl se hur det blir, önska mig lycka till!!

Efter skolan (kl halv ett?) tog jag bussen hem orkade inte gå! XD
Busen kom precis när jag gick ut så fick springa lite :P
Men hann!
Innan för dörren la jag mig i soffan oh förblev där tills jag skulle börja med maten.

Dagen?: Stressad! Jobbig! Och trött!! hoppas det blir bättre i kväll <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu