Kvarnbyik Dam-u<3

Det är som de säger " man vet inte vad man här förens det är borta"
Stämmer på pricken. Kommer att sakna er tjejer kommer sakna vårt lag jätte mycket och jag är ledsen över att det inte går att lösa.
Kommer minnas er alla livet ut!
Cup danmark som var så sjukt kul och alla härliga saker vi gjorde, när vi gick genom baken helt genom blöta och sjöng det är minnen det! Kommer aldig att glömma de saker vi gjorde och alla minne jag har skaffat mig på bara två år. När jag kom till er kände jag mig som en i gänget direkt och har bara vuxit mer och mer och älskar er alla. Visst har vi haft det lite svårt ibland men alla har varit där och stöttat varandra. När man känner sig glad finns där alltid någon som delar ens glädje när man varit ledsen eller nere finns där någon som tröstar en och lyssnar, någon som får upp en på fötter igen. Riktiga vänner. Och sånt måste vi komma ihåg och oavsätt vad som än hänt med laget är vi ändå dam u! och det ska vi inte glömma!!
Älskar er tjejer lycka till <3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu