BläBLäBLÄÄÄÄ

Ush sitter i skolan nu och ska skriva om "Min tid på skolan" KUL till MAX asså!
Så himmla tråkigt och sen så ska vi redovsa detta inför klassen, ofta dom vill veta det :S
Hahaha riktigt mobbat och stör mig som fan!
Men jag får väll stå ut det är ju sv betyget...:(
Just nu skulle jag bara vilja ta en soffa i ögat och sova.
Fast kan ju se posetivt också ingen spanska eller idrott i dag :D
Fast det är pågrund av "modevisning" och "konsert" drygt men OOKKEEJJ..
Fast slutar efter det och ska med emma sen till ridningen så hoppas det blir kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu