Stallet<3

Hejhej.
Ja i dag har det varit skola som vandligt, men ändå rätt kul, för i stället för so och sv hade vi musik workshop.
Faktiskt kul, förväntade mig att det skulle var riktigt tråkigt men nej det var det inte!:D
Såg ett sånt klipp också om åtta trummare och en lägenhet om jag hittar den kan jag lägga upp den senare.
Resten av dagen va ok, inget specielt hände.

Efter skolan följde jag med Emma till stallet, jätte kul.
Emma red Bella och va jätte duktig.!
Efterlektionen så fick jag hjälpa till att fixa henne (A)
Lite läskigt att rensa hoven där bak men det gick :)

Nu så sitter jag på Emmas rum medans hon duschar, har fått lånat ett par strumpbyxor eftersom mina stinker!
Haha inne i stallet va men inte medveten om att det luktade som det gör och sen när man kom ut i friska luften ja.. ni förstår vad jag menar X)

men nu kom Emma ut från duchen så ska ner och göra nuddlar ;)
Ha det bra bloggar mera sen <3


Lilla söta jack!
Aaaaa Problem har uppstått jag vill rida!


Postat av: emma

:D <3



Jack är min älskling, hehhehe. Fast natalie red honom ;)

2010-09-25 @ 10:07:33
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu