Jo tack jag vet..

HejHej, nu är jag tbx!
Har inte bloggat på 2-3 dagar haft fullt upp med skola och annat.
Men tänkte blogga lite innan jag går i säng om någon timme.
Ja i dag har det varit skola, det har väl varit som vanligt, kulstötning på idrotten hehe ont i armen?X)
Annars som vanligt, kom hem vid fyra typ, något där.
Och direkt satte man sig ner med läxor :/
Prov i morgon NO! Läxa i spanska till fredag perfekt två sidor översatta och meningar,
Och sen ska jag också komma på en novell idé till Sv, men har tre på g så lite svårt att välja en bara X)
Men orkar verkligen inte snacka om skola och läxor nu, mina hjärnceller  är trötta.
.
Nu så har jag tänkt mig se ett avsnitt Heroes =d mycket trevligare!
Sen ska jag läsa lite syskon kärlek och kanske plugga lite innan sängs :/
Men men nu så ska jag se så ni får ha en bra kväll<3
(kan nog klämma in lite bloggande också ?;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu