home sweet home

Nu så är jag hemma, har precis varit på mobillia men hittade ingen :(
Bara såna kläder som kostar skortan och har inte råd med det just nu :P
No monery in my pocket :)

Strazx är det idol! MALMMÖÖÖ ! YEY:D
Käner två som ska va med men vet inte om det är i dag eller i morgon, hoppas på i dag ;) vill höra!
annars har det hänt nada, en sur idrotts lärare, och ett söndrigt bord på no XD
haha Anton och Emil larva sig så bara dom gick av ! Ni skulll varit med :D
Men nu är det strax dags för idol så ska fixa lite för i morgon och ska dricka något :)

OO ja just det nu när jag ändå är inne på det så kan jag berätta att jag och min klass ska åka och se på bio i morgon, "tusen gånger starkare" en svensk film som inte har premiär förens sent denna månaden eller nästa är inte säkert, så vi kommer vara dom första som kommer att se filmen;) lite kul eller ?


Filmen finns även i bok men hinner inte att läsa den :P
NU börjar idol hej DÅÅ, bloggar i reklamen,.
Titta nu för FÄÄNN :D!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu