Gratis design 3

Nu är jag klar med änu en design hoppas den smakar.
OBS! innan ni du tar den titta nedan!








Mina villkor

När du tar en gratis design av mig måste mitt namn i headern sitta kvar.
TA inte äran av det jag gjort, men om det är något du inte gillar så får du skälvklart byta det, men ta bara äran av vad du gjort och inte någon annan! Om jag ser det kan det riskera anmälning.
Sista sak kommentera nedan om du tar designer :)




                                 

Postat av: jenny<3

Jag<3

2010-09-07 @ 21:59:49
URL: http://jennygustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu