Går dagen.

Hej hej, bloggade inte i går va helt trött efter skolan!
Sprang tre varv på slingan det är ca 5 km utan att stanna benen darrade som fan efter åt:O
Och sen hare jag riktigt ont i huvudet när jag kom hem..
Så där har ni lilla förklarningen.

Men I skolan tog vi foto, ja jag vet ju inte om det blev det bästa men vi får ju se.
Hehe min klass va snabba så jag sara sara och therese gick och fråga om vi kunde få ta bilder med varande också och det fick vi !:D så nu så kommer jag få hem både bilder på mig själv och mig och sara tillsammans.
Vi är så speciela!;)
Och dessa kläderna hade jag =D



Slingan va grymt jobbig!
Va inte så nöjd med min tid hade hoppats på någo minut mindre men det blev vg så ja jag får väll nöja mig..

Postat av: emma

Fiiint :D<3

2010-10-07 @ 21:22:23
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu