Hemma från träning och så här ser kvällen ut.

HEJ.
Nu har jag kommir hem från träningen.
Jätte jobbig pch varm!
Trodde att det skulle blåsa så tog på mig tights under shortsen och långarmad tröja under tränings overallen.
Men nu är jag hemma ska ta en LÅNG dusch sen så ska jag äta lite och sånt tv data mm. PLUS min läxa den sista biten.

Om jag har orken efter allt detta så kommer jag att blogga mera, och det hoppas jag !<3
Men ett inlägg blir det till i alla fall lovar !!
Hihi X) oavsätt vad det kommer att handla om så kommer det att bli ett till^^

Postat av: emma

jättefin design!<3

2010-05-17 @ 20:20:59
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/
Postat av: JENNIESTYLE

cool header har du gjort den själv? :-D

2010-05-17 @ 21:36:50
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu