Bokskogen.

Komihåg: Cykla ALDRIG till bokskogen frivilligt !

OMG vad det var jobbigt att cykla dit!
Hade kramp i mina vader och ont i min gump :(
Här är lite bilder på vägen dit.

sara och therese









Och när vi kom till skogen skulle vi orientera , vad kul ! NOOOOTTT
Vi hade en karta som vi inte förstod och sen så var där en anna skolan så man blandade ihop deras stationer med våra !
Mne när vi väl hittade någon så blev vi skit glada X)
Sen så var en uppe i ett träd så försökte först sara klättra upp och ta ner den sen jag , väldigt korkade vi va, vi är i en skog fullt med långa pinnar ! att vi inte tänkte på det först !

Här är några bilder undertiden vi letade.





Therese fixar med lappen :)

Sen när vi var klara gick vi tillbaka och gissa hur många stämplar vi fick av 15 jo 8! haha

Ja sen så åt vi lite och sen började vi cykla hem.


Min ramlösa ;)

Och sen när man tror att inget mera dåligt kan hända händer det ändå.
Sara fick hål i decket!
KulKul, haha och sen blev det en konstig väg hem men orkar ine skriva om allt det XD

 

Det var allt om den dan ha det bra :)



Postat av: emma

Eller hur är det jobbigt haha ;) Men faktiskt rikigt kul också :D <3 tkr jag iaf (A)

2010-05-12 @ 17:51:57
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu