Ett litet test:)

OM JUST MIG
FörNamn: Sara
EfterNamn: Gusatvsson 
Född: 8 juni 1995
Familj: Mamma,Pappa och Syster
Favorit Färg: Har inget speciel men tycker om svart,rosa och blå :)
Favorit Mat: MC donalds :D haha nej men skoja min favo mat är söndags stek;)
Favorit Blogg: MINNN!! haha , och förutom den så tycket jag om claras, bunnys och designa din blogg:) finns Vid mina länkar:) 
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
Varit i stan: Nej facktiskt inte !:O
Handlat något: ja bok :) kanske mer vet ej:P
Bloggat hur mycket: myckettt :D mohhaha;)
Skrattat: ja:)
Gråtit:    ja:(
Haft mycket läxor i skolan: rätt så mycket har prov imorgon;)
Skolkat från skolan: Nej
Kommit för sent till en lektion:ja typ fem min X)
UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: blondin:)
Ögonfärg: blå
Långt eller kort hår: Mellan
Stil: MIN haha
Har du långa naglar: håller på att få;)
Sminkar du dig: ja.
Varför, är du inte vacker utan?: haha jo kanske , men känner för det ;P



Nu så ska jag lägga mig sussa sött :*

Postat av: Clara

sv,handlade det på gildfynd:) haha, orkar inte ha det:P

2010-03-18 @ 22:37:37
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: victoria

åh, tack :)

ja, det har jag!

2010-03-18 @ 22:51:07
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu