Stranden.

hejsan lite dålig uppdatterin denna veckan !
Surt ..
Men i alla fall.

Va på stranden i tisdes med sara L , hade super roligt. hon doppade sig men inte jag :/ det varså kalt !
sedan åkte vi till hansa (men min kamera är sönder så kan inte vissa vad jag köpte :(
Men jag köpte ett linne en bekini bh och trosor.

I onsdes så var jag på samma strand fast med en sara till =D Och då doppade jag mig det var kalt men sen blev det varmt :) men just när det  blev varmt så ville sara upp :P
Men i alla fall tck för en underbar dag tjejer !<3



Bild från saras blogg ( till höger )<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu