Nästan för varmt!!

Hejsan svejsan alla glade och varma läsare!=)
Är det bara jag eller är det för varmt nu !!
När jag var och sålde kvp i morse så höll jag på att få värme slag av så varmt det va !!
Hela vintern har ja klagat på att det var för kallt att jag ville ha solen , och nu när den är här så klagar jag på att det är för varmt, haha jag får väl ta och bestämma mig hur jag vill ha det X)
Men i alla fall i dag tar jag bara det lugnt, tittar tv, badar och försöker få mer bränna (även om det är omöjligt!)
Och så klart blogga!
Ska snart äta men kommer att komma tbx efter det ;) ha det bra så länge<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu