Info. veckan som kommer

Hejhej söta läsare.
Ska försöka att blogga mycket den här veckan som kommer för på fredag åker jag till husvagnen :)
Med familjen  och min kompis sara. är där till måndag eller tisdag så ni får stå ut medan jag är borta ;)
Men ska försöka att blogga så mycket jag kan nu lördag - fredag så att ni har mycket att läsa under veckan;)
ska även försöka göra en finare gratis design för den andra var inte så fin X) gjorde den snabbt och slarvigt :P
Det var den ända infon för tillfället ha de götttt :D
JO det här också, kommer att starta en ny veckans blogg tävling i morgon kväll eller i dag om jag hinner, info om den kommer ut i ett annat inlägg där ni kan anmäla er, man kan anmäla sig från och med i morgon till den 12.
Men som jag sa det kommer mera info senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu