STAN MED RONIA IGEN x)>3

Hej hej!
i dagså har jag vatt med ronia i stan igen ;P hihi
jätte kul hade vi hon hade åkt till jägers innan mig och när hon skulle springa till hållplattsen för att inte missa min buss halkade hon. haha det såg jätte kul ut. men sandra ( en kompis som följde med oss för hon bor vid gustav)
tog tag i henne så att hon inte trilla.

i stanså handlade vi lite saker och idag igen så stannade vi till sista minuten(fast på kaphal)
sen gick vi till treanglen för hennes mamma skulle hämta oss. men så kom bussen så vi tog den i stället.

sen har min dag vatt rätt lungn, bloggat lite och tittat på tv XOXO;*


tröja från vera moda:troser från bikbok



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu