söndag i stan<3

Hejsan<3
Sa ju att jag skulle skriva ett inlägg till i dag med de blev bara lite sent ;)haha

Men i dag har jag varit  i stan med min syster som jag sa i morse.
Det har vari kul :)
Handlade typ mer än jag brukar, handlade för mycket pengar:P ooppssann ..-.-
Vi har också varit inne på mc två gånge, första gången åt vi , andra gången så hade pappa inte kommit för att
Hämta oss än och för att inte stå ute och frysa gick vi in där igen och fika lite :)

Nu när jag är hemma har jag spelat lite spel med familjen och så har vi ätigt chokladpudding :D
Och nu så har jag precis fotat mina ny handlade saker, så längre ner kommer det bilder ;)
Men ja nu ska jag lägga in några inlägg till sen så går man ner i säng :)<3

XOXO ;*

 spargris typ..;)  örhänge pennskrin

3 tröjor h&m

 T-shirt ginatricot  , gråt linne ginatricot

 nitade tights H&M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu