snöö igen !

BAJS! nu snöar det igen och det är inte lite :O
kan det inte bli sommar <33

Men jaja ..
I dag har jag varit sjuk eller jag har varit det nästan hella veckan :( 
Drogar host medecin och nässpray :(
Men annars mår jag bra.
I dag har jag bara slappat, ja och så klart pluggat.

i kväll är det vampire diaries , länktar :D<3
haha jag tycker facktiskt om den serien och tror den kommer bli bättre :)

och om det slutar snöa snart ska jag nog ut i någon enstaka min, för att ta nägra foton som
jag lägger in här sen ;)


Postat av: Clara

du får krya på dig!

i drikan var det sprite och nåhon annan röd sak och kallt vindruvor. på kanden en aelsinklyfta och socker blandat med röd karamelfärg- super gott!<33

2010-02-18 @ 19:56:37
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu