lördag<3

Hejhej<3
iIdag har jag haft fullt upp, därför kommer jag bara att skriva ett inlägg i dag.
I morse gick jag ut och sålde kvällsposten, fortfarande FÖRMYCKET snö.
Sen när man kom hem tog det en timme sen skulle man på träning eller "kick of"
Från 96:orna till damerna.
Vi hade mixat lagen så vi var blandat 96-dam.
Det var jätte kul, man spelade ju med såna som man ej kände, men det gick ändå rätt bra :D
Men vi kom inte tillfinal.
När jag kom hem vardet in i duschen, sen var gästerna här.
rästen av dagen har varit bra men nu ska jag blogga lite till sen så ska jag nog gå och lägga mig,
ska upp och sälja i morgon bit.

XOXO ;*
 

Postat av: Matilda

sv: tack så mycket!

2010-02-08 @ 11:34:21
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu