Intervju.

HejHej!
Nu så är det en halv timme tills jag ska börja gå till skolan, och jag är redan klar :D haha
Som sakt så är det skola i dag.
Och efter skolan så måste jag plugga så jag kanske inte kommer att skriva mera i dag.
För lite senare på dagen skulle jag igentligen tränat men så är jag förkyld så ska jag på 82 års kalas hos
Pappas mormor ;P
Men så klart ska jag försöka hinna med .

I dag i skolan runt ett tiden så ska jag vara med i en intervju plus 2 andra i åttan.
det är studenter från malmö högskola som ska komma dom ska ställa frågor om hur det är på våran skola,
och hur det är att växa upp på 2000-talet som tånåring och sånt..
Men jaja..
Och jag kommer få en sak för att jag ställer upp men det får ni se senare ;)
( ja då kommer jag ju ändå skriva ett inlägg till i dag )


Dagens outfit vad tycks?:)


Postat av: Clara

jättefint!

2010-02-15 @ 21:34:30
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu