Gratis bio :D



HejHej<3
Nu är jag inne på Gratisbio.se och letar efter roliga tävlingar som jag kan delta i och även vinna i!!
Jag ska nog tävla i tävlingen "vinn ett presentkort på elgiganten för 5.000kr"  10 p
Och "vinn 5,000 kr för att shoppa för" också 10 p.

Jag har sakt det innan och säger det igen, denhär hemsidan är jätte bra du tjänar ihop poäng genom tävlingar,  Hadla och bli medlem på olika hemsidor. och det står om det kostar eller inte.
Jag tjänar i hop mina poäng gratis:)

Ja man kan ju också spela spel
 ( men jag har slutat med det för jag bara förlorar hela tiden !:()

Om du tycker att det värkar kul tryck på denna länk, bli medlem gratis 100% och bli även min vän :)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=276228



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu