Världens underbaraste!

Bla..bla..bla hit bla..bla dit.
Ja så känns det med kvällsposten just nu!
Tycker inte om det alls, ha precis skickat ett mejl att jag inte vill sälja mitt i veckan på jul lovet :S!!
Tror dom på fulla allvar att man vill det O.o??
För det vill INTE JAG!
Nä nu ska jag suta klaga orkar inte med att göra det :P

Jul låtar passar in just nu, vill ni veta vf ? :D!...
FÖR DET ÄR JUL OM 9 DAGAR :D:D
Fast ser inte fram emot det lika mycket som man gjorde innan :/
Riktigt sorligt.. Någon annan som känner så?
Jag tycker att bara för man har blivit äldre så ska inte längtan efter att öppna julklappar på julmorgonen förvinna :'(! SUGER JÄTTE MYCKET!
Nä titta nu klagar jag igen! sluta dumma sara :O

Vill ni veta en sakt till ??!!
JAG ÄLSKAR MUSIK :D

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray
Nya favorit låten just nu :)!

Nää men nu tycker jag att ni ska slita er från min blogg och datan och hitta på något :)!
Själv ska jag bege min till pojkvännen nu (L).
Vi hörs alla små ha en mycket trevlig kväll :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu