Kanelbulle :D

För ett tag sen gjorde vi kanelbullar på hemkunskapen.
Jag jobbade med Emma och våra blev jätte goda! skulle varit lite mer degiga men annars jätte bra:D
Men.. sen fanns där ju en liten kolbit... OCH till mitt försvar så kan jag säga att det var Emma som skar den lilla kolbiten så det va inte mitt fel! hehe (H) mina blev bäst (A)
Men här har ni bilde på de perfekta och en på kolbiten
.. *host* Emmas fel *host*





'
EMMAS FELLL


Postat av: emma

MITT FEL ?!?!?!? :O

2010-12-05 @ 10:26:16
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu