EMMA SOVER ÖVER :D!!

Ja det va ett tag sen sist men nu har jag tid så kan skriva ett litet inlägg innan jag och Emma ska göra annat.
Och ännu en toppen sak är att hon masserar mina axlar medans jag skriver NAJS!
MenMen som ni kanske ha märkt så snöar det som fan !
Vet inte om jag gillar det eller inte ...
Men till roligare saker!!
Emma ska sova över i dag :D
I morgon är det idrotts dag och vi ska ha ridning och börjar kl ett så ja haha :)
Vi har vatis i stan i dag KALT SOM F**!!!
Men ändå kul :D
Sån man vi på bussen när vi åkte dit och hem och så även han inne på entré :S
Stalker *host*
Hahah men men ni får nog bilder från ridningen och massa som hänt i veckan i morgon men nu tror jag att Emma har lite ont i sina fingrar å ska ta och sluta skriva nu, fast att det är så skönt har ont ..:(
HÖRES I MORGON <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu