EMMA MIN LILLA CRAZY UNGE :D

I dag sover Emma över hos mig :D
Riktigt kul har vi haft vi började med tacos sen en skräck film som heter shrooms läskig helt psykad :S:O
Sen åkte vi PULKA :D
Första gången i år för mig :D:D
Riktigt kul asså jag o Emma åkte på vår lilla röda pulka, vi åkte ut på trottoaren XD
Sen åkte jag på en liten "lapp" så ont jag hade i min gump :O XD
Riktigt kul hade jag tack så himmla mycket för denna dagen Emma !<3
Oooo! just det glömde nästan vi har även gjort en lista med 16 saker vi ska göra under 2011 och jag LOVAR  att dom är sjuka XD ( neej ni får inte se den ;))
HAHAHA Emma fick KRYPA upp för det va så halt hon halkade hela tiden XD
Sista bilden är min syster på, så nu blir hon lite berömd (H) hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu