Spikmatta

Har du någon gång testat spikmatta?
Gör det!
Låter kanske jätte läskigt och obehagligt men det är Jätte härligt.
Själv har jag  Yantramattan, vet inte med andra Spikmattor men min hjälper blodet i kroppen att cirkulera bättre.
och efter ett tag så kan man nästan somna på mattan "spikarna" känns inte lika mycket.
Jag vet , det låter konstigt! men så är det ;)
(om ni troratt det är riktiga spikar så har nui fel det är plast)
Så alltså vill du ha bättre blodcirkulering skaffa Yantramattan!:)



Ja hellre en mata med lågt spik än den här!
Gud vad det måste göra ont!!


Postat av: emma

ja såna är helt härliga :D

2010-08-31 @ 21:47:18
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Har aldrig testat en sån :)



SV; Tack det hoppas jag också! :)



2010-09-01 @ 21:23:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu