Smycken + T-shirt !

Hej, har precis kommit hem från stan men Emma.
Mycket kul har det varit lite stressigt men endå bra =)
Jag handlade två par örhängen, en ring och en T-Shirt.( bilder kommer lite längre ner)
Tog 32 hem , sån omväg :/ hihi men ja fick lite kondis. på väg hem XD haha
Men nu så har jag precis lärt mig spela du är det finaste jag vet på keybord =) mycket enkelt.
Men ja nu när man har satt  det så måste jag plugga =( , prov på fredag och måste göra So treminsuppg.
Buhuhu orkar inte !! är så trött :( men ja det är bara att göra det har en månad till på mig och har knappt börjat !
Och nu så måste jag börja så hejsvejs !<3

Glitter

BikBok

H&M


Postat av: Clara

fiina saker:D

2010-04-28 @ 18:58:17
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: emma

hihi kul dag :D<33

2010-04-28 @ 21:38:09
URL: http://emmajosefineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu