Skolan

Hejsan , nu sitter jag i skolan och ska skriva mitt terminsuppsatts, men så klart så hittar jag det inte.
Alla jag har skrivit är borta !!
Sjukt störigt !! så nu måste jag skriva om allt.. :(
Men jaja.

                                                                                                                                                          

Ni ska veta att jag inte kommer att skriva till helgen eller i kväll för att jag ska på konfa läger och sen på söndagen direkt när jag kommer hem ska jag nog spela match, fullt upp ..
Men jag ändå försöka att hinna med att sriva mågra rader :)
Men nu måste jag skriva hej då =)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu