outfit för konfan <33

Hej nu är jag klar och redo för konfan.<3
Har precis hållt på i två ½ timme!
Och Så här blev resultatet.



Och naglar :D


Hihi älskar dom , rosa nagelack med rosa pulver + stikers

Och så fick jag det här av mamma och pappa och min syster, ska få ringen graverad sen :D



Men nu måste jag gå, kommer nog mera bilder senare <333 XOXOSARA

Postat av: elin

sjukt fin klänning:D

älskar naglarna,så himla fina!:o<3

smyckena va super nice, eller oj vad mkt det blev nu aja :D^^

2010-04-28 @ 20:29:47
URL: http://eeliinsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu