Helgen <3

Fredag:   Åkte bussen i en timme typ, men vi gjorde inte så roliga saker den dagen så behöver inte berätta om den men ni får se några bilder :)







 små kort älskar <3X*

                                                                                                                                                                 
Lördag: I dag var det roligare, gick upp runt 8 tiden föra att fixa mig, sen var det mat.
Men morgonen var inte så rolig mer på eftermiddagen då vi hade 6kamp haha mitt lag kom sist :(
Och sen hade vi tipsrunda. lite senare så fottade jag och jonna mycket (bilder längra ner :)
sen när klockan var runt fem eller nåt sånt så delade ledarna in oss i tre grupper och så skulle vi gå till varsin station, den första stationen jag var på så fick vi ha ögonbindlar på oss hela tiden sen så tvättade fyra ledare våra fötter ?`Dom gjorde det för at det var vad jesus hade gjort på hans lärjungar och det var respekt,så gjorde don det på oss ,.. men ja dom tvättade ena foten på oss alla torkade den, masserade in en kräm och satte på oss strumperna , hahah det kändes helt skumt.X)
, sen så lyssnade vi på CREDAO musik . sen skulle vi göra en dans som vi skulle visa för de andra på mässan :)
Min grupps dans var helt galen XD haha <3
sen så åt vi mat, tittade på bruse den allsmäktige sen åt vi kvällsfika sen så fick vi vara uppe hur länge vi ville om vi var på våra rum eller i "allrummet" där uppe.
Det var kul alla snackade och spealde kort , Ledarna som skulle hålla koll på oss somnade i soffan X)
Men sen runt halv tre gick jag och jonna och la oss <3









                                                                                                                                                          
Söndag: En slappdag, städade  och fixade ute i hallen.
Alla gickpå en liten promenad, vi åt och hade kul.
Jag och matilda passade fotbollen och satt ute i solen och fottade <3
Sen åkte vi bussen hem.
Matildas sko :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu